Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

vineri, 14 august 2009

Air France inlocuieste rapid echipamentele care s-au defectat la avionul Airbus prabusit in Atlantic

In urma accidentului de saptamana trecuta, compania Air France le-a prezentat pilotilor sai un "calendar de inlocuire" in numai cateva zile a unor sonde care permit controlul vitezei avionului, la avioanele de cursa lunga A330 si A340, a anuntat marti sindicatul majoritar la Air France, SNPL. Desi Erick Derivry, purtatorul de cuvant al SNPL, a precizat ca in stadiul actual al anchetei, nu s-a dovedit legatura dintre sonde si tragedia aviatica de la 1 iunie, aceasta legatura nu este exclusa. Datele incorecte furnizate de senzori ar fi putut crea o dezastruoasa reactie in lant, care sa fi condus la accidentul care a facut saptamana trecuta nu mai putin de 228 de victime omenesti, relateaza AFP consultat de NewsIn.
Primele elemente ale anchetei divulgate de Paris s-au concentrat pe functionarea defectuoasa a aparatelor care permit controlul
vitezei, cunoscute drept sonde Pitot. Biroul de anchete si analize (BEA), insarcinat cu ancheta tehnica franceza, a confirmat existenta unor probleme de masurare a vitezei la avionul Air France care s-a prabusit in ocean in largul Braziliei. De altfel, din cate se pare, echipa Airbus a recomandat inca din anul 2007 inlocuirea senzorilor de viteza
, ce ar putea fi si cauza prabusirii aeronavei Air France, la aparatele A330. Potrivit unor surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul, recomandarea
Airbus a fost inclusa intr-o nota trimisa companiilor
aeriene. Compania Air France incepuse deja inlocuirea senzorilor de pe avioanele sale, insa avionul care s-a prabusit in largul coastelor braziliene nu fusese programat pentru schimbarea pieselor. Aflarea vitezei reale de zbor este foarte importanta pentru pilot, deoarece o viteza prea mica poate duce la pierderea altitudinii, in timp ce o viteza prea mare poate duce la dezintegrarea avionului. Senzorii de viteza cu care este dotat si modelul Airbus A330 sunt insa sensibili la gheata si pot afisa date eronate. Reprezentantii Airbus au precizat ca au observat pentru prima data probleme la senzorii de viteza cu peste un an in urma. Potrivit directorului BEA, Paul-Louis Arslanian, defectiunile au determinat pana in prezent Airbus sa le furnizeze recomandari pilotilor privind masurile care trebuie luate in aceste cazuri. Pe de alta parte, a subliniat el, inlocuirea sondelor nu face ca avionul sa fie mai sigur. "Aceasta nu inseamna ca fara această inlocuire, avionul este periculos si ca, daca se face inlocuirea, este sigur", a afirmat Arslanian, explicand ca "Un avion este ca o fiinta vie: i se pot aduce imbunatatiri in permanenta". Totusi, precizeaza AFP, in urma accidentului de saptamana trecuta, Alter, un alt sindicat al pilotilor Air France, a indemnat luni personalul tehnic de zbor sa "refuze orice zbor cu A330-340 care nu are cel putin doua sonde Pitot modificate".
In ciuda speculatiilor aparute pana acum in presa, cauzele reale ale prabusirii avionului Air France, despre care se stie ca a avut probleme tehnice, raman in continuare invaluite de mister. Presa a scris ca avionul avea o viteza prea mica, in timp ce traversa o zona cu furtuna, deoarece aparatele de masurare a vitezei de la bord ar fi aratat valori contradictorii, insa deocamdata nu exista dovezi clare care sa sustina aceasta ipoteza. Avionul Airbus A330 al companiei Air France, care asigura legatura intre Rio de Janeiro si Paris, a disparut la 1 iunie in largul coastelor braziliene cu 228 de persoane la bord, din care 12 faceau parte din echipaj.

Niciun comentariu: