Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

vineri, 14 august 2009

Catastrofa zborului AF 447: ipoteze

E titlul sub care „Le Figaro” adună pistele pe care merg anchetatorii. Şi nu sînt deloc puţine. Iată-le aici:
Dezintegrarea avionului în zbor.
O explozie puternică de lumină albă
Viteza
eronată
Bug informatic


Patru posibile explicaţii ale catastrofei aviatice. Toate, susţinute de specialişti sau de surse apropiate anchetei.
Jurnaliştii francezi iau fiecare variantă în parte şi o explică.


Dezintegrarea avionului în zbor.
O sursă apropiată anchetei afirmă că avionul s-ar fi putut dezintegra în zbor. Teorie care se bazează pe faptul că echipele de intervenţie au găsit rămăşiţe ale aeronavei pe o suprafaţă de peste 300 de kilometri. (Oficial, specialiştii contrazic ipoteza, spunînd că resturile puteau foarte bine să fie împrăştiate pe o suprafaţă aşa de mare de o furtună puternică.) Dezintegrarea avionului în aer putea avea trei cauze: fie un fenomen meteorologic extrem de violent, fie o depresurizare bruscă sau, în fine, un atentat terorist.
Scenariul dezintegrării în aer e compatibil cu mesajele automate de alertă pe care le-a transmis nava cu cîteva minute înainte de dispariţie. Mesaje care sugerează o cascadă de probleme tehnice, posibile simptome ale unui început de dezintegrare.
Autorităţile braziliene nu sînt deloc de acord cu această varianta exploziei. Dacă avionul ar fi explodat în aer (în urma unui atentat terorist sau din altă cauză), atunci echipele speciale n-ar mai fi găsit în Atlantic pete de kerosen, pentru simplul motiv că acesta ar fi ars. Explicaţie care – remarcă jurnaliştii de la „Le Figaro” - nu exclude dezintegrarea aeronavei în zbor dintr-o altă cauză.
O explozie puternică de lumină albă.
Comandantul zborului 974 Lima – Madrid al companiei spaniole „El Mundo”, care zbura nu departe de zona în care a dispărut aeronava AF 447, a raportat că a văzut dintr-o dată o „o puternică explozie de lumină albă care a urmat o traiectorie descendentă şi verticală, şi care a dispărut în şase secunde.” Copilotul şi un pasager confirmă raportul pe care comandantul l-a făcut la sosirea în Spania. Iar compania „El Mundo” a trimis informaţia către Air France, Airbus şi Agenţia de securitate aeriană spaniolă. Sub rezerva că acea trasă luminoasă nu trebuie să fie, neapărat, rezultatul exploziei unui avion în general, sau al cursei AF 447 în special.


Viteza eronată.
Asta înseamnă, mai exact, viteză prea mică. O sursă citată de ziarul „Le Monde” declară că avionul nu zbura cu viteza bună. Astfel, zborul cu o viteză prea slabă într-o zonă de turbulenţe puternice ar fi putut provoca căderea aeronavei. Potrivit ziarului, Airbus ar trebui să trimită, în curînd, o recomandare
tuturor companiilor care folosesc bireactoare A330, conform căreia „în caz de condiţii meteorologice dificile, echipajele trebuie să păstreze puterea reactoarelor pentru ca avionul să rămînă în linie.”
Informaţie dezminţită de „Biroul de anchete şi analize”, cel care ar fi trebuit, de altfel, să valideze „recomandarea” Airbus. ( Biroul
de Annchete şi Analize pentru Securitatea Aviaţiei civile e organismul
însărcinat de Guvernul Franţei cu anchetarea cauzelor tehnice ale accidentelor sau incidentelor aviatice civile.)




Bug informatic
Ziarul „Time” susţine că acesta ar fi putut fi motivul dramei. Şi aminteşte cazul unui alt Airbus 330, care în Octombrie anul trecut a plonjat 200 de metri înainte de a se stabiliza. Motivul: unul dintre calculatoarele aeronavei a trimis date eronate ordinatorului de zbor. După un al doilea incident de acelaşi tip, în Decembrie, Airbus a dezvăluit că acest gen de probleme a apărut în patru cazuri. Nu se ştie, deocamdată, dacă AF 447 avea acest tip de ordinator la bord.

Niciun comentariu: